Пошуковий запит: (<.>A=Коврігіна Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Коврігіна Л. Роль родинного оточення, самоосвіти та суперечностей доби в становленні творчої особистості Зінаїди Тулуб [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 9. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2014_9_13
|
2. |
Коврігіна Л. Роль родинного оточення, самоосвіти та суперечностей доби в становленні творчої особистості Зінаїди Тулуб (закінчення) [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 10. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2014_10_3
|
3. |
Коврігіна Л. Новаторські риси роману "Людолови" Зінаїди Тулуб [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2010. - № 29. - С. 126-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2010_29_12
|
4. |
Коврігіна Л. М. Формування готовності вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Л. М. Коврігіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2017. - № 11. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_11_4
|
5. |
Коврігіна Л. Актуальні проблеми інклюзивного навчання в Україні [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 1. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_1_6
|
6. |
Коврігіна Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 4. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_4_18 Здійснено пошуки методологічного підходу і теоретичних основ формування та розвитку педагогічної майстерності вчителя інклюзивного класу. Відображено стан дослідження проблеми педагогічної майстерності в дослідженнях українських та зарубіжних учених. Уточнено та конкретизовано сутнісний зміст поняття "педагогічна майстерність". Визначено поняття "педагогічна майстерність учителя інклюзивної освіти" в контексті розвитку професійної компетентності вчителів у закладі післядипломної освіти. Обгрунтовано структуру вказаного феномену, сформульовано узагальнений ряд важливих компонентів у структурі педагогічної майстерності вчителя інклюзивного класу, що визначено сучасними вчителями та психологами. Серед них звернено увагу на здібності вчителя інклюзивного класу, що є професійною компетентністю в контексті надання освітніх послуг дітям з особливими потребами.
|
7. |
Коврігіна Л. М. Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Л. М. Коврігіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 4. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_4_6 Розглянуто головні проблеми організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти та перспективами їх розв'язання в українській сучасній школі. З'ясовано, що в інклюзивному класі для вчителів важливою задачею є облік індивідуальних можливостей дитячого колективу, включення дітей з особливими потребами в освітній процес, підбір ефективних форм і методів організації освітньої діяльності на занятті, що надає змогу кожній дитині (незалежно від загальної мети) засвоїти навчальний матеріал відповідно до програми. Визначено також, що якість надання освітніх послуг в інклюзивному класі значно визначається тим, наскільки враховуються потенційні можливості кожної дитини.
|
8. |
Коврігіна Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності вчителя інклюзивного класу [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна, П. Кухарчук // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 2. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_2_7 Здійснено пошуки методологічного підходу і теоретичних основ формування та розвитку педагогічної майстерності вчителя інклюзивного класу. Відображено стан дослідження проблеми педагогічної майстерності в дослідженнях українських та зарубіжних учених. Уточнено та конкретизовано сутнісний зміст поняття "педагогічна майстерність". Визначено поняття "педагогічна майстерність учителя інклюзивної освіти" в контексті розвитку професійної компетентності вчителів у закладі післядипломної освіти. Обгрунтовано структуру вказаного феномену, сформульовано узагальнений ряд важливих компонентів у структурі педагогічної майстерності вчителя інклюзивного класу, що визначено сучасними вчителями та психологами. Серед них звернено увагу на здібності вчителя інклюзивного класу, що є професійною компетентністю в контексті надання освітніх послуг дітям з особливими потребами.
|
9. |
Коврігіна Л. М. Жанрові особливості роману "Людолови" Зінаїди Тулуб [Електронний ресурс] / Л. М. Коврігіна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. - 2016. - Вип. 2. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUF_2016_2_10
|
10. |
Коврігіна Л. Особливості самовдосконалення як категорії розвитку особистості учня [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна, О. Орлова // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 4. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_4_25
|
11. |
Коврігіна Л. Реалізація особистісно орієнтованого підходу до дітей з особливими освітніми потребами за умов інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2020. - Вип. 2. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2020_2_16 Розглянуто проблему реалізації особистісно-орієнтованого підходу до учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Досліджуючи цей феномен, розкривається сутність особистісно-орієнтованого підходу. Визначено його структурні елементи, а також окремі аспекти, що присвячені проблемі особистісно-орієнтованого підходу до дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі. Визначено, що особистісно-орієнтоване навчання в умовах інклюзії базується на принципах диференціації, індивідуалізації та реалізується за допомогою модифікації та адаптації змісту, процесу та продукту навчання. Доведено, що для того, щоб забезпечити особистісно-орієнтований підхід у навчанні учням інклюзивного класу, учитель має поєднувати на одному уроці різні види навчальної діяльності, що пристосовані до психофізіологічних особливостей учнів. Це сприяє створенню психологічно комфортного середовища організації ефективного індивідуалізованого навчання учнів через максимальну активізацію їх природних можливостей.
|
12. |
Коврігіна Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти [Електронний ресурс] / Л. Коврігіна // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 4. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_4_14
|